op safari

13 augustus 2015 - Abcoude, Nederland

Lucinda is nu al drie weken in Hoedspruit in Zuid-Afrika (zie carpelumen.reislogger). Vandaag gaan Willem en ik ook die kant op. We beginnen onze safari aan de zuid-oostkust waar we in een wetland langs nijlpaarden en krokodillen zullen varen. Daarna rijden we naar de Drakensbergen (puntige rotsen) waar we een paar dagen gaan wandelen.

Dan is het tijd voor groot wild. In Hazyview hebben we afgesproken met Lucinda en met ons drieën trekken we ten slotte nog een week door de Manyeleti Game Reserve en het naastgelegen Krugerpark.

1. Richard:
    11 augustus 2015
    Klinkt weer lekker spannend en interessant. Ik ga jullie volgen. Veel plezier jullie.
  2. Peter:
    14 augustus 2015
    Leuke foto's al. Grappig dat het onderschrift bij deze foto's met enige stelligheid vermelden dat de foto's zijn gemaakt in Abcoude op 10 augustus. Ik waag dat te betwijfelen.
  3. Ina:
    Scherp opgemerkt... Daar zijn de foto's natuurlijk niet gemaakt, maar als ik de juiste plaatsen invoer dan maken die opeens onderdeel uit van mijn reis en dat is nog veel onwaarder.